Sunday 2 December 2012

Jack Frost in Rise Of The Guardians

Assalamualaikum dan salam cinta.

Actually , semalam aku pergi MAHA dengan family aku :) Penat gila !! :D

Lepastu, makcik aku yang baik hati bawak kiteorg pergi tengok wayang..
Kiteorang tengok cerita........................

RISE OF THE GUARDIANS
Masa mula2 je start cerita tu, aku dah tahu ni cerita mesti best ni ! And start2 je ada JACK FROST !

He sooo HANDSOME ! And I think I have fallen in love with him since the first sight !

Bukan aku sorang je eh yang cakap Jack Frost handsome Ramai lagi kat luar sana cakap sama cam aku, kan 3??



Aksi Jack Frost !




Aku rasa bila aku tengok cerita ni.. Macam semua watak dalam kartun ni hidup (macam orang)..
Aku sebenanya bukan suka sangat tengok cerita kartun.. Tapi, bila tengok cerita Rise Of The Guardians.. Aku jatuh cinta :P sebab Jack Frost sangat handsome ! Jalan ceritanya sangat menarik. Cerita dia un pasal magical tu yang aku suka. (tengoklah  blog aku :P )







Jack Frost yang handsome <3

Santa Claus matanya besar dan comel macam bayi (dalaman//sifat utamanya)

Sandman <3 mimpi indahhh utk si kanak2

Tooth Fairy yang comel dan cantik.

Easter Bunny yang hebat dan gagah !

Si jahat Pitch tapi takdela jahat cuma inginkan perhatian..

Story "Rise of the Guardians"



 Jack Frost

Jack Frost I Love YOU !!

Soo handsome




My name is Jack Frost. How do I know? The Moon Tell Me So










Baby Face :D


Aku harap dapat jumpa Jack Frost !! Dalam mimpi un jadila.. Tapi kalau boleh aku nak jumpa the real One ! OmmmmjaayyY ! Nanti aku nak tengok lagi cerita RISE OF THE GUARDIANS jum nak teman aku..Okay lah ..tata . Salam . Nak mimpi indah Jack frost !!!

No comments:

Post a Comment

Hi, kawan2 comment baik2 je tau ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...