Wednesday 28 November 2012

Special Day with Mom!

Assalamualaikum.
 

 
Hoho harinikan .. Aku dapat hadiah special :P .
Lepas tu dapat jalan2 lagi. Shopping sampai penuh sit belakang sampai aku tersepit >.< kiki
Best sangat dapat keluar ngan ibu <3

Yeahh, gila beruntung aku harini orang belanja semua. (tak payah keluar duit :P)
Citer dia camni..
Kiteorg singgah kedai  LOVELY LACE. Ibu and Aunty Am nak beli wangi2 cam aroma camtu. Aku memang suka gi kedai camtu cam VINTAGE gitu.. Ada banyak TEDY BEAR. Aku un tengok2 siap peluk kikiki. Maklumlah aku suka benda2 comel. (Kesian aku takde tedy bear). Aunty Am un ada gak kat Tedy Bear tu.. Pastu dia tengok ada TEDY PENYU cute pakai skirt lagi. Tu yang dia kata  :

"Pika , nak tak ni? Haa pilih lah. Nanti Cik Am bayar. Cepat nanti ibu nampak . Hihi"
Aku un berfikir sekejap nak ke tak. Aku dah lah tak penah ada patung. (kesian gila).  Then , aku un okay jela.. Aku ingat harga dia RM39.90 tu yang aku okay je tuh. Aunty Am un bagi duit kat aku suruh bayar, ibu pulak tengah sibuk pilih2 barang dia tak perasan. Masa nak bayar tu.. Ehhh ibu terperasan pulak. Hihi

Aku un gelak "hihihihihihi" sambil buat muka. Ibu apa lagi .. :

"Alahai, Kak Am apalah layan sangat budak ni? Berapa harga patung penyu nih ? "

Masa tu aku kat kaunter bayar, aku sendiri terkejut harga dia mak ai ! Rm56.90. Aku ingat Rm39.90 je . Rupanya yang rm39 tu yang kecik >.< kalau aku tahu.. Aku pilih TEDY BEAR betul. Sama je harganya..



And Aunty Am un cakap  :


"Ala biar lah murah je pun . No hal ! Hehe"
Patutlah , Aunty Am suruh senyap2, nanti ibu tak bagi :P
Kiterorang un gi jalan2. Aku asyik "Hehehehehe" tak sangka dapat patung. (haha)

Lepastu dah singgah macam2 kedai. Ibu un kata nak gi toilet. Aunty Am ajak aku masuk kedai NICHI . Kiteorang pusing2 kat dalam kedai tu and tiba kat tempat kasut ada kasut sarung tu comelll gila. Warna pink biru. Aunty Am suruh aku acu dia suruh cepat2 lagi nanti ibu tahu. (hahaha lawaklah pulak gaya kiteorang cam senyap3)


Kasut tu ada sale tinggal satu je pastu aku tak muat. Kasut tu longgar. So ibu un datang.. Pergi kat hujung kedai tu ada lagi kasut sarung . Kali ni ibu un join sekali haahaa.. Then , Aunty Am un belanja lagii aku kasut ! Best gila !! Sale Rm50..  :D 

Ni gambar kat bawah ni ibu yang tangkap. Aku suka warna TURQUOISE tu cam vintage sikit <3 but dorang suka yang tuuuu.. Aku un amik jela. Comel jugak :P



Lovely Lace #Ibu and Aunty Am


Yang ni Tedy Bear Pengantin.

Acu kasut.

Penuh auw kereta.

 









No comments:

Post a Comment

Hi, kawan2 comment baik2 je tau ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...