Saturday 25 August 2012

Mimpi Syoknya !



Assalamualaikum fren,
Macam mana hari ni ? Banyak dapat duit raya? Huh, aku tak beraya pun tahun ni. Kesian pika... Lagi-lagi PMR nak dekat. Pape pun aku nak cerita tentang mimpi aku, kuang2 best gila mimpi aku ni. :D

Bermula.......
Aku tido, lepastu mula masuk ke alam mimpi aku. Dalam mimpi aku tu...Aku memakai jaket hitam, seluar ketat hitam, rambut panjang dan lurus berkasut tinggi (macam boot) and aku dah besar (tinggi keh keh keh) .Aku tengah melarikan diri daripada 2 orang lelaki yang juga pakai baju hitam dan memengang pistol (nak tembak aku sb aku lari), dia orang ni nak culik aku sebab aku ni (someone). Dah lari punya lari, aku ada kat kawasan yang macam taman yang berbukit , memang cantik. Aku nampak ade tandas, aku pun masuk la. Rupanya baru aku perasan tu tandas laki, aku wat don't know je la sebab tengok takde orang. Yang peliknya bila masuk tandas tu aku nampak ade pintu, (maknanya dalam satu tandas ade dua pintu) lepas tu aku bukak lah pintu lagi satu tu, eh jumpe lagi pintu, dan benda ni berulang sebanyak 5x. Dalam salah sebuah tandas ni, aku terjumpa seorang lelaki yang nama belakangnya 'Naim' . (dalam mimpi aku ingat nama penuhnya, alam realiti ni pulak eh ingat nama belakang je pulak ).

Dia peluk aku, and he said " Huh, lega sebaik jumpa Pika, dorang  masih kejar Pika ke ? Pika okay ? ". Dalam mimpi cam aku kenal  laki tu, (kira cam boyfriend aku la kot or someone yang spesis cam aku ). Laki ni, dia tinggi, hensem, putih, and dia ni femes. Ceh lepastu kiteorg pegang tangan and lari sama-s ama. Eh lupa nak cakap, dalam cerita ni aku SPY or Agent of Secret Service. Sebab tu ade orang jahat kejar aku. Dah lari punya lari, tetiba kite orang terpisah. Sebaik aku terserempak dengan kawan aku dua orang ni sorng  perempuan sorang laki. Dia orang pun bawak aku naik Apartment dorang kat atas. Sebab nak suruh aku tukar baju, bia orang jahat tu takde la senang nak jumpa aku. Tengok2 dorang dah ade kat luar. Terpaksa la aku melompat dari tinggi dua. Fuh tinggi. (Ala lek jangan risau aku ade peralatan aku , jangan lupa aku ni spy (Dalam mimpi je, hehe -..- )).

Selamat tinggal kawan aku yang dua orang tu, tata . Tinggallah aku sorang berlari. Sekali aku jumpa ade satu group ni, gaya macam agent2 spy ni. Lepastu dorang tahan aku, aku dah la nak cepat kene larikan diri. Eh, kejap-kejap macam kenal je logo kat baju dorang. Sekali tenung muka orang laki yang tahan aku ni , hek eleh kawan lama aku yang setahun tak jumpa. Kuang2. Okay, dorang semua ni rakan2 aku. Spy jugak. kiteorg sepuluh orang, 2 perempuan  8 laki. Memang semat lah ! Aku cerita la kat dorang ade orang jahat kejar aku, maybe ketua dorang suruh.

Lokasi Bangunan Yang belum siap dan ditinggalkan.
Terjadinya lokasi tembak menembak.. Bang bang bang!! Semat tau dalam mimpi ni, sebab semua pakai pakaian spy hitam dengan aksi sebagai seorang Spy. Okay kawan aku laki ni dia berjaya membunuh ketua orang jahat ni. Tinggal aku ngn kawan aku yang berambut pendek but nice, kene kejar dengan orang jahat ni dia pegang pistol gun. Tengah tembak2 pistol aku habis peluru. Aku wat syarat kat kawan aku dia pung baling peluru. Tengok2 pistol aku pulak rosak. Haish. Pergh sebaik kawan aku yang lain perasan kiteorang dalam bahaya. Yeay akhirnya semua penjahat dah berjaya dikalahkan. dan kami pun meneruskan perjuangan kami. AGENT 100.

Panjangkan mimpi aku, best gila. Emm ish rasa cam nak jadi spy je. Hehe btw ni mimpi kali ke lima aku jadi spy. Memang best (Y). Harap jadi kenyataan (berangan je). Okay lah fren. I nak makang dulu. Assalamualaikum. Tata

No comments:

Post a Comment

Hi, kawan2 comment baik2 je tau ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...